joi, 3 aprilie 2014

Poveste de primăvară

Primăvara şi-a recâştigat tronul,
Împărăţia iernii a trecut!
An de an, ea înfruntă duşmanul de temut
Legenda spune că primăvara e de neîntrecut!

Cu a ei baghetă magică
Primăvara a trezit natura la viaţă
Pământul scapă de mantaua iernii, rece şi tragică
Într-o clipă, peste tot se vede a primăverii doleanţă.

În noua împărăţie natura revine la viaţă,
Florile, copacii, iarba şi pământul 
Au scăpat de corvoada rece şi de gheaţă
Animalele aleargă vesele, iar păsările se întrec cu vântul.  

Sursă poză
În jurul meu natura a înverzit,
Florile au răsărit,
Dar îmi doresc ca primăvara să îmi aducă, negreşit,
Viaţa în garderobă, unde culorile încă nu s-au trezit!

 Alya ştiu sigur că mă va salva,
Bijuteriile vor da viaţă garderobei somnoroase,
Buna dispoziţie o va reactiva,
De îndată voi avea bijuterii din cele mai frumoase!

Coliere, brăţări, cercei şi inele,
Toate vor răsări în garderoba mea,
Cu ele, ştiu bine că-mi vor zâmbi hainele,
Mă va iubi natura, mă va admira toată lumea!

Sursă poză: http://byalya.com

De cum am văzut aceşti cercei 
M-am şi îndrăgostit de ei!
De acum, ştiu, voi avea un nou obicei:
De la Alya voi cumpăra bijuteriile cele mai noi!

Hainele mele vor avea prieteni noi
Fiecare bijuterie le va fi alături - vor fi, de acum, doi!
Primăvara va trona şi în garderoba mea
Culoarea o va aduce, o dată cu ea!

Şi chiar de vremea se va supăra
În gardebora mea zâmbetele vor trona,
Alya grijă mereu va avea
Bijuterii frumoase să îmi dea, aievea!

Sursă poză: http://byalya.com


           © Adelina Anca F.            
© Poveşti

4 comentarii:

MariusIonescu spunea...

Interesant pînă-n punctul reclamei. De-atunci, parcă nu mai e poezie...:(

Unknown spunea...

:) Asta e ideea blogului: este un blog de advertoriale. Dar, asa cum am mai punctat, poti face abstractie de reclama si te poti bucura doar de poezie. :) Mie imi palce tare mult sa croiesc poezii si povesti tip advertoriale. Imi pun imaginatia la contributie. :)

Unknown spunea...

Odata cu sosirea primaverii in mijolcul naturii trebuie sa o invitatm si in casele noastre.
Este perioada in care harnicele gospodine (si nu numai) se apuca de curatenia de primavara facand curatenie atat in casele/curtile lor cat si in garderobele lor.
Este perioada in care hainele purtate sunt sortate iar cele ce le consideram ne mai fiind la moda le putem face cadouri altor persoane.
Acelasi principiu se poate aplica si obiectelor care completeaza hainele la infrumusetarea corpului: bijuteriile.

Unknown spunea...

Da, asa e! Eu mi-as cumpara bijuterii in fiecare zi! :))