vineri, 11 aprilie 2014

Sportul înseamnă sănătate!

Primăvara aceasta îmi doresc să mă împrietenesc cu...sănătatea! Da...! Sănătatea este cel mai bun prieten al omului! Aşa cum iubirea este cel mai bun pansament al sufletului, sănătatea este cel mai bun pansament al trupului! Începând de acum, vreau să fac mai multă mişcare, vreau să mănând mai sănătos, vreau să citesc etichetele alimentelor pe care le cumpăr, vreau să slăbesc!
Am început, aşadar, să mă împrietensc cu sănătatea. Am învăţat singură, am luptat cu poftele şi le-am învins, însă...simţeam că ceva lipsea. 

Sursă poză

Am simţit că nu făceam chiar tot ce se putea face şi că lipsea un lucru important, însă nu ştiam ce. Până Într-o zi când, la serviciu, am aflat că firma noastră tocmai a încheiat un contract cu cei de la 7card. Nu ştiam, pe atunci, exact cine sunt şi cu se ocupă. Ştiam doar că este un abonament pentru cluburi sportive. Interesându-mă, am aflat că, datorită acestui minunat abonament, am acces în peste 50 de cluburi sportive şi pot alege din peste 100 de activităţi sportive!
Pentru mine, a fost o surpriză foarte plăcută atunci când am aflat că 7 card îmi oferă:
Sursă poză
  • o gamă variată de activităţi sportive, din care îmi pot alege sportul preferat. Pentru că îmi place enorm să dansez şi pentru că vreau să învăţ să înot, m-am hotărât să merg, cu noul meu card, la cursuri de dans şi la cursuri de înot. Aceste două activităţi mă vor ajuta să îmi ating ţelul, acela de a slăbi într-un mod sănătos;

Sursă poză
  • flexibilitate în ceea ce priveşte cluburile sportive la care vreau să merg. De exemplu, dacă astăzi vreau să merg la un anumit club sportiv, însă mâine îmi doresc să merg la alt club sportiv, cu 7card  pot face, fără nici o problemă, acest lucru. Deoarece sunt curioasă şi îmi plac schimbările, m-am bucurat enorm atunci când am aflat şi de această facilitate;


Sursă poză
  • reduceri la anumite activităţi şi servicii, pe care chiar mi-am dorit să le încerc! Mi-am dorit enorm să pot merge la SPA, însă preţurile mi s-au părut prea mari. Acum, graţie noului meu 7card, îmi pot îndeplini şi acest vis. Recunosc că îmi doresc enorm să merg şi la cursuri de artă, pentru a-mi dezvolta, cât se poate de mult şi de bine, şi latura artistică.
Sursă poză
Am fost tare mândră şi fericită atunci când am primit acest card...7 card
În timp, el mi-a devenit un prieten de nădejde, un prieten pe care nu mulţi dintre noi au avut norocul să îl aibă prin preajmă. Cu el, am reuşit să slăbesc şi să mă menţin. El mi-a oferit încrederea pe care, de mult timp, o pierdusem, mi-a întins o mână de ajutor atunci când am avut cea mai mare nevoie, mi-a făcut cadouri, ajutându-mă să merg la anumite activităţi unde el mi-a redus preţul.
Acum, privind în urmă, nu ştiu ce m-aş fi făcut fără bunul meu prieten, 7 card!
Îmi amintesc cu drag cum, de fiecare dată când am avut o nelămurire el mi-a răspuns, cald, calm şi cu zâmbetul pe buze, la fiecare întrebare pe care i-am adresat-o. Îmi amintesc câtă răbdare a avut cu mine, cum a  fost mereu lângă mine, fără a mă lăsa în momentele grele. 
Da, pot spune, din tot sufletul, că 7card, o dată ce te va cunoaşte, îţi va rămâne un prieten sincer, deschis, bun, glumeţ, gata oricând să te ajute şi să te sfătuiască. Îţi va face reduceri, va fi lângă tine indiferent dacă vei trece prin momente grele sau bune, te va asculta, te va înţelege şi va şti cum să facă pentru a-ţi îndeplini dorinţele.
Cea mai importantă lecţie pe care am primit-o de la 7card, a fost că sportul înseamnă sănătate! Şi, da, am observat cum sănătatea mi s-a îmbunătăţit considerabil, am devenit mai optimistă, mai fericită, mai slabă şi mai plină de viaţă.

© Adelina Anca F.            


© Poveşti

2 comentarii:

carmi spunea...

cu siguranta sportul reprezinta o componenta esentiala in viata unui om.

Andreea spunea...

Sportul este aur pentru organism!