joi, 24 aprilie 2014

Tocurile - prietene de încredere!

Se spune că "tocurile au fost create pentru ca femeile să calce lumea în picioare într-un mod mai elegant". Azi, această afirmaţie a fost, pretutindeni, cu mine. Îmi doresc foarte mult să îmi cumpă nişte pantofi cu tot frumoşi, eleganţi, calitativi şi...ieftini, dar...nu am găsit, până acum, ceva care să îmi placă! Şi totuşi...azi...AZI trebuie să găsesc pantofii mult doriţi...altfel, afirmaţia de care v-am povestit nu mă va părăsi niciodată!

Sursă poză
Când îmi pierdusem speranţa, iată că un gând mă îndeamnă să caut, pantofii doriţi de mine, pe internet. Şi tot căutând, am descoperit pantofii perfecţi la magazinul online de încălţăminte WalkIn.ro
Mi-au plăcut foarte mult pentru faptul că sunt atât de eleganţi si de sobrii şi, totdată, sunt atât de jucăuşi, datorită fundiţei.
Având în vedere că eu căutam piele ecologică, am fost plăcut surprinsă obserâvnd că aceşti pantofi sunt realizaţi chiar din acest tip de piele.
De asemenea, preţul pantofilor este foarte bun şi am ales să îi comand, fără să mai stau pe gânduri!
Observând că WalkIn.ro are o gamă variată de pantofi, mi-am dorit să îmi cumpăr şi nişte balerini comozi, pentru zilele călduroase de vară.
Sursă poză
Am găsit, destul de repede, aceşti balerini superbi, ce m-au fermecat cu vesela lor culoare şi cu modelul decupat. Cu aceşti balerini în garderobă, primăvara se va simţi ca la ea acasă, iar eu îmi voi răsfăţa picioarele cum de mult timp nu le-am mai răsfăţat! 
Am fost foarte fericită observând că şi aceşti balerini sunt realizaţi din piele ecologică şi că raportul calitate-preţ este excelent!

Pentru că întotdeauna am considerat că, în ţinuta de primăvară şi nu numai, pantofii sunt extrem de importanţi, am cumpărat pantofi mai scumpi, pentru a avea garanţia că vor fi comozi şi nu se vor strica repede. De multe ori însă, aveam neplăcuta surpriză de a observa că s-au stricat sau că îmi făceau bătături!
WalkIn m-a învăţat că, într-adevăr, pantofii de bună calitate nu trebuie să fie, neapărat, scumpi. De la ei, mi-am cumpărat pantofi ieftini, de o calitate ireproşabilă! Niciodată aceşti pantofi nu m-au bătut şi nu s-au stricat repede.

Sursă poză


© Adelina Anca F.            
© Poveşti

Niciun comentariu: