duminică, 17 august 2014

Curăţenie în paşi de dans

Vara aveasta, vreau să îmi fac, în casă, curăţenie generală aşa cum nu s-a mai văzut! Vreau să mă distrez şi să curăţ fiecare colţişor al casei. Vreau ca a mea casă să zâmbească şi să sclipească, să cânte şi să danseze o dată cu mine. Vreau să am o casă fericită şi curată!

Azi, îmi voi cumpăra un superb aspirator cu sac,  de la philips.ro.
Sursă poză: www.philips.ro

Am ales acest aspirator, pentru că îmi place foarte mult culoarea lui şi modul în care a fose realizat. Curăţă foarte bine, având clasa de eficienţă energetică B şi are sistem de filtrare a aerului.

Are setări variabile d eputere, iar sacul are o capacitate de 4 l. Datorită mânerului ergonomic foarte lung, pot curăţa, cu uşurinţă, fiecare colţişor al casei.

Pentru că cei de la Philips au adoptat
noile directive UE privind eficienţa energetică pentru aspiratoare, ei au pus, fiecărui aspitor, etichea energetică pentru aspiratoare, ce afişează clasa de eficienţă energetică (A, B, C, D, E, F sau G), valori ce sunt testate prin metode de testare standardizate, adoptate de întreaga industrie. Conform acestor directive, noile aspiratoare Philips au o tehnologie avansată a motoarelor, consumând mai puţină energie. 
De asemenea, există două noi tehnologii, AirflowMax, care permite deplierea uniformă a sacului de praf şi PowerCyclone, care permite separarea aer - praf, pentru aspiratoarele fără sac.  
Capetele de aspirare TriActive+ şi TriActiveMaxsunt create special pentru a permite maximizarea îndepărtării prafului.

Sursă poză: www.philips.ro
Mi-am mai cumpărat, de la Philips, şi un frumos aparat de curăţat cu abur, perfect pentru a-mi păstra casa igienizată, curată şi frumoasă. Aburul elimină până la 99,9% din microbi şi, de asemenea, curăţă suprafeţele foarte repede, ajutându-mă să economisesc timp. Se poate folosi şi cu apă de la robinet.

Cu aceste minunate produse, casa mea va fi curată şi fericită, iar eu voi putea face curăţenia mult visată în paşi de...dans! Voi zâmbi, voi dansa împreună cu produsele cumpărate şi voi economisi timp, pentru că nici nu îmi voi da seama când am terminat curăţenia.

Voi cumpăra în continuare de la Philips, pentru că ştiu că ei vor oferi în continuare o performanţa înaltă şi eficienţă energetică, ridicată la standardele europene. 

Sursă poză: www.philips.ro