joi, 6 noiembrie 2014

Bucureşti. Un oraş al constrastelor!

Trăiesc în Bucureşti de 24 de ani. Sunt unul dintre oamenii care, deşi şi-ar dori să trăiască într-un oraş mai liniştit, cu mai multă verdeaţă, cu linişte, cu mai puţină poluare şi mai puţină aglomeraţie, îşi iubeşte oraşul. 

Îl iubesc pentru oamenii diferiţi pe care îi văd zi de zi. Pentru zâmbetele lor, pentru culoarea ce o aduc, chiar şi pentru câteva secunde, în viaţa mea, pentru modul în care destinele ni se intersectează pentru câteva momente, pentru copiii ce îmi înfrumuseţează, oricând, viaţa. Îmi iubesc oraşul pentru parcurile mari şi frumoase, pentru lacurile ce, "presărate" ici colo, prin oraş, îmi dau senzaţia că sunt în altă parte. 

Îmi iubesc oraşul pentru contrastul de culoare, pentru contrastul de oameni. Îl iubesc chiar şi pentru faptul că, vis-a-vis de blocurile mari, impunătoare, pe o străduţă de abia găsită, trăiesc oameni în case, exact ca la ţară. Îmi pare ireal să văd cum, doar intrând pe o altă străduţă a Bucureştiului, intru, de fapt, în altă lume. O lume a satului. Sat. Bucureşti. Oameni. Săraci sau bogaţi. Copii. Ce au totul sau nimic. Bucureşti. Un oraş al constrastelor!

 Chiar dacă îmi iubesc oraşul aşa cum este el, mi-aş dori să existe mici (mari) modificări. Ca de exemplu, îmi doresc mai multe parcuri tematice.

Sursă poză: www.decorurban.ro
Copiii sunt atraşi de cetăţi, de castele, de tobogane, de parcuri realizate special pentru ei. Copiii trebuie să se joace, trebuie să îşi dezvolte imaginaţia. Şi unde pot face acest lucru, dacă nu într-un parc realizat pentru imaginaţia lor.
Mi-au plăcut foarte mult echipamentele tematice realizate de către cei de la Art Decor. M-au atras, în primul rând, pentru că aceste frumoase tobogane realizate în diferite forme, pot fi aşezate în faţa blocurilor, astfel încât orice copil să se poată juca în voie şi...în siguranţă. Joacă. Imaginaţie. Zâmbete. Prietenii legate. Copii. Ce poate avea mai frumos un oraş?

Sursă poză: www.decorurban.ro

Art Decor nu numai că realizează tobogane tematice pentru copii, însă are o gamă variată de echipamente de joacă. Au căsuţe pentru cei mici, leagăne, trambuline. Pentru a-i face o bucurie copilului dumneavoastră, le Art Decor puteţi găsi chiar şi echipamente de joacă pentru interior

Cred, cu tărie, că un oraş frumos are nevoie de oameni frumoşi. Fericiţi. Zâmbitori. Şi, mai presus de orice, are nevoie de copii şi mai fericiţi. De copii zburdalnici, coloraţi, veseli, jucăuşi, vorbăreţi, energici. "Micile detalii ale unui oraş frumos" sunt atât de uşor de întreţinut! Curăţenie, natură, oameni fericiţi, linişte, mai puţină poluare, mai multe parcuri. Mai multe lacuri. Mai mult verde. Un oraş frumos este un oraş fericit! Cu locuitori fericiţi, cărora să le pese de natura înconjurătoare.

Ţie îţi pasă de oraşul tău? Tu cum l-ai îmbunătăţi? Sau cum te-ai schimba, pe tine, pentru bnele oraşului?

5 comentarii:

Radu Thor spunea...

Am trăit în Bucureşti mai bine de douăzeci de ani. Când am plecat în 2009 am luat cu mine amintirea parcului din Moghioroş.

Unknown spunea...

Intr-adevar, nimeni nu pleaca din Bucuresti fara vreo amintire frumoasa. Parcurile de aici imi plac si mie foarte mult. :)

Unknown spunea...

Poate voi, cei tineri, să puteți schimba ceva în țara asta, în capitala ei. E frumos cum visezi tu. Doamne ajută să se pună și în practică! Succes, Anca!

Anonim spunea...

Da Bucuresti este un oras al contrastelor, ai spus bine, Eu il stiu de 37 de ani aproape si il iubesc. Dar nu oi-ar strica mai multe amenajari de la ArtDecor.

Unknown spunea...

Maria, iti multumesc pentru cuvintele frumoase. Ar fi frumos sa putem schimba si noi ceva...

Dana, ma bucur ca si tu iubesti Bucurestiul! Cu totii ar trebui sa il iubim si sa ii aducem imbunatatiri :)