marți, 2 decembrie 2014

Love Story de...iarnă!

Se aproprie Crăciunul şi, o dată cu el, dorinţa mea de a-mi găsi cele mai frumoase haine de sărbătoare devine din ce în ce mai mare. Am căutat în lung şi-n lat după cele mai frumoase haine, dar nu am găsit nimic care să îmi placă destul de mult. M-am hotărât, aşadar, să încep căutările şi pe tărâmul Miniprix.ro, pentru că am auzit că acolo...dorinţele se îndeplinesc!

Prima dată, ochii îmi zburdă către pulovere şi, vă spun sincer, nu ştiu pe care să îl aleg pentru Crăciun...pentru că îmi plac foarte multe!
 
Sursă poză: www.miniprix.ro
M-am hotărât, după gândiri şi răzgândiri, să îmi cumpăr acest pulover şi, fră să stau e gânduri, l-am comandat. De cum a ajuns la mine, l-am probat şi...mi-a plăcut enorm de mult! Este plăcut la atingere, călduros şi lung. Îl voi purta cu colanţi şi ştiu că, de Crăciun, mă voi simţi frumoasă, relaxată şi comodă.

Zilele au trecut, iar puloverul meu a stat în şifonier. Pentru că mi-am spus că îl voi purta, prima dată, de Crăciun. Mi s.a făcut, însă, dor de el şi...l-am purtat într-o seară. Am simţit însă ceva...ciudat. Puloverul parcă suspina. Era trist. Simţeam cum lacrimile lui îmi ajungeau la inimă şi parcă auzeam sum şuşotea un "îmi e atât de dor..."...de cine? Habar nu aveam! Nu am băgat de seamă tristeţea puloverului şi am râs de naivitatea mea. "Cum poate un pulover fără viaţă să plângă, să vorbească, să îi fie dor? Hai...fii serioasă!" - îmi spuneam şi, încercând să trec peste ciudatul sentiment, am dat puloverul jos, l-am pus, lângă mine, în pat şi am adormit.

Nu a fost, însă, somnul la care mă aşteptam. Deşi am dormit, nu m-am odihnit deloc! Am visat că...puloverul meu era îndrăgostit de o pereche de cizme de la Miniprix.ro. Am visat că aveau o poveste de iubire de mult timp şi că nu vroiau, sub nici o formă, să stea despărţite! M-am trezit destul de speriată şi...am mai vizitat tărâmul Miniprix, pentru a-mi cumpăra acele cizme...
 
Sursă poză: www.miniprix.ro
Nu ÅŸtiu de ce, atunci când am văzut aceste cizme, ceva mi-a spus că ele sunt! Mi-am dat seama că se potrivesc perfect cu puloverul meu ÅŸi că, doar împreună, pot crea cea mai frumoasă Å£inută. Fericită ÅŸi nerăbdătoare, am coamndat ÅŸi aceste cizme. De cum au ajuns, le-am probat. M-am simÅ£it, în ele, foarte bine. Nu m-au bătut, nu m-au durut picioarele ÅŸi erau foarte comode. 

Imediat ce m-am obiÅŸnuit cu noile cizme am probat, iar, pulerul buclucaÅŸ ÅŸi...l-am simÅ£it fericit! Am simÅ£it furnicături prin tot corpul ÅŸi fericirea parcă îmi învăluia fiecare por. Iubirea se simÅ£ea peste tot, de jur împrejurul meu. GhetuÅ£ele se uitau numai la pulover ÅŸi îi zâmbeau atât de frumos, încât mă fpceau ÅŸi pe mine să zâmbesc. 

Inima mi s-a încălzit de bucurie atunci când a văzut câtă iubire poate exista chiar lângă ea. Puloverul şi ghetuţele vibrau de fericire, iar eu am realizat că tărâmul Miniprix chiar este locul unde visele se îndeplinesc!

Niciun comentariu: