luni, 1 decembrie 2014

Magia iernii

Iată că a venit iarna. 1 decembrie. Ziua NaÅ£ională a Românilor ÅŸi...a copiilor fericiÅ£i! Copiii simt magia iernii. Fiecare copil, fie el mare sau mic, adolescent sau adult, bătrân sau tânăr, simte magia. Smte că este ceva în atmosferă. Ceva ce face lumea mai bună. Mai răbdătoare. Mai miloasă. Mai liniÅŸtită. Mai dornică să ajute. 

Cu toţii îl aşteaptă pe Moş Nicolae. Apoi pe Moş Crăciun. Colindăm. Sau ascultăm colinde. Împodobim bradul şi casa. Facem prăjituri. Ne pregătim pentru cea mai frumoasă perioadă a anului: decembrie. Iarna. Crăciunul.

Cadouri. Fără cadouri, fără dorinÅ£a de a dărui, fără a cunoaÅŸte fericirea de a pregăti un cadou, fără a cunoaÅŸte emoÅ£ia atunci când primeÅŸti un dar, magia se risipeÅŸte. 

Copiii. Copiii văd cel mai bine că magia iernii. Pregătesc, aÅŸa cum pot, scrisoarea pentru MoÅŸ Crăciun. Dar, mai presus de orice, aÅŸtaptă, cu sufletul la gură, cadourile pe care le vor primi de la MoÅŸ Nicolae ÅŸi MoÅŸ Crăciun. 
Sursă poză: www.noriel.ro

Anul acesta, am auzit că Moş Crăciun va face cumpărăturile de la Noriel. De ce? Pentru că, doar aici, găseşte cele mai frumoase jucării. Şi cele mai ieftine. Doar aici găseşte jucării interactive şi interesante.

Din curiozitate, m-am grăbit să intru şi eu pe magazinul online de la Noriel. De cum am văzut acest studio de tatuaje, am ştiut că este cadoul perfect pentru orice fetiţă. Studioul are 54 de modele de tatuaje şi nenumărate culori. Produsele sunt testate dermatologic şi nu sunt toxice.

M-am bucurat ca un copil atunci când am observat că preţul este redus şi mi-am spus că este timpul să îl ajut pe Moş Crăciun. Aşadar, nici nu am stat pe gânduri şi am cumpărat Studioul de tatuaje, pentru a tatua fericirea pe buzele celei mai scumpe fetiţe din viaţa mea!
Sursă poză: www.noriel.ro

"Cu o floare nu se face primăvară". AÅŸa se spune. Åži, gândesc eu,  cu un singur cadou de Crăciun, magia iernii nu se dezvăluie. Am ales să mai cumpăr un super cadou, acest studio de maniciură. Mi-a plăcut foarte mult pentru că are tot ceea ce unghiuÅ£ele unei mici prinÅ£ese au nevoie: unghii false gata decorate, abÅ£ipilduri, pilă, pensulă, sclipici, ÅŸabloane, etc.

Cu aceste două cadouri, Crăciunul va fi perfect, iar Moş Crăciun va fi mai liniştit ştiind că acolo, undeva, există oameni care îl ajută şi care duc magia iernii mai departe, oferind cadouri cu drag.


Niciun comentariu: