miercuri, 10 decembrie 2014

Vinul pasiunii

Sâmbătă seară. El mă sună şi mă invită să petrecem noaptea împreună. Mă întreabă ce vin beau. "Roşu, dulce", îi răspund, fără să stau pe gânduri. "Dar să fie românesc, te rog. Ştii că îmi plac gusturile...autentice.". Mă pregătesc să plec. Îmi fac un duş fierbinte, îmi îndrept părul şi mă aleg o ămbrăcăminte provocatoare, dar...decentă. Rafinament. Pun accent pe rafinament. Mă gândesc la el şi de abia aştept să îl văd. Să îl strâng în braţe. Să simt gustul pasiunii. Să mă îmbăt cu iubire. Cu el. Cu noi!
 
Sursă poză: www.marvin-wineshop.ro
Sunt gata. El mă sună şi îmi spune că a ajuns. Este jos, în faţa blocului meu. Cobor...emoţionată şi îndrăgostită. Inima îmi bate nebuneşte şi mâinile parcă nu îşi mai găsesc locul. Îi văd privirea. Mă ia în braţe. Îmi dăruieşte un superb buchet de trandafiri şi mă sărută pasional. Mergem în maşină şi ajungem acasă la el. 

Mă aşez pe pat. El desface vinul şi şi îl toarnă, cu grijă, în pahare. Îmi oferă primul pahar. Roşu. Dulce. Pasiune. Îl gust. Este...de neegalat! Nu am mai întâlnit un vin atât de perfect! 

"- De unde l-ai cumpărat? Este...wow!"
"- L-am comandat de la Marvin Wineshop.ro. Este un magazin online cu vinuri de toate felurile. Ştiam dinainte ce vin preferi. Era deja cumpărat, exact pe gustul tău, draga mea!"
Sursă poză: www.marvin-wineshop.ro

Vinul cumpărat de el a fost atât de bun, încât nici nu ne-am dat seama cum a trecut noaptea. Cum l-am băut, am vorbit, am râs şi am glumit, cum am petrecut, împreună, timp de calitate. A ales un vin Budureasca roşu dulce Caberbet Sauvignon, din Muntenia, România. A fost realizat în anul 2011, volumul de alcool fiind de 12,5%

Vin Budureasca Origini dulce - Cabernet Sauvignon
Vin Budureasca Origini dulce - Cabernet Sauvignon
Vin Budureasca Origini dulce - Cabernet Sauvignon
Culoarea acestui vin este roşu rubiniu, iar ca gust predomină notele de gem de vişine, având şi ciocolată şi un subtil gust de vanilie. Un adevărat curcubeu pe cerul gurii aşa cum numai noi, românii, ştim să realizăm!

Atunci când am mirosit vinul, am simţit uşoare note picante, alături de vişine supracoapte, mure, gem de prune şi ciocolată. Acest vin a readus magia în relaţia noastră şi ne-a ajutat să petrecem clipe de neuitat. Pot spune că, pentru noi, acesta va rămâne vinul pasiunii, pentru că ne place la fel de mult.

Vinul nu ar trebui să lipsească din nici o relaţie de...iubire.

4 comentarii:

carmi spunea...

intr-adevar un pahar de vin uneori reprezinta pur si simplu un moment de relaxare sau doar te scoate din anonimat la o petrecere :))

Alex spunea...

Au vinuri foarte bune, multumesc pentru link!

Valentina spunea...

Excelent site-ul, like!

Marius spunea...

Multumesc mult pentru link :D